11/6

Tjena!
Snart äre sommarlov.. sjukt skönt det ska bli! 2,5 månad i sträck utan skola.
Typ 18 timmar kvar tills vi slutar, fett skönt!
Kommer jobba typ 9-15 första två veckorna på sommarlovet, men det kommer vara värt, bra med cash.

Idag hare vart handledardag, först skolan, dom flesta städa klassrummet, inte jag, riktig GANGSTAH! Sen så käka vi, och drog till trosa, till holkfan.. -.- men hon bjöd på god kladdkaka!
sen ner till hamnen, käka en till glass, och sen vart det buss hem.
Linnéa kom hit en sväng, så sola vi en stund.

Nu sitter jag här, och funtar på att göra mikromat, sjukt hungrig. :o

fick bli en bild från Öland, för att... det påminner mig om sommarn, och jag längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback