17/6 & 18/6

Tjena!

17/6:
Eh, a. Började dagen med att vakna tidigt som fan, typ halv åtta. la mig och tittade på film och chilla bäver, sen ut i solen och sola. In och käka lunch, och sen ut en sväng igen.
Gjorde mig iordning och stack till Vonkan, käka glass med marränger och jordgubbar, mums!

Åkte upp mot johan och stanna och chilla på bergavägen, sen åka hem, och somna till en rulle.

18/6:
idag äre en kul dag, för idag äre vonkans födelsedag! grattis på henne :)
vaknade typ, halv 9. vonkan ringde så jag snacka med henne en stund, la mig och chilla i sängen igen.
nu sitter jag här, och funtar väl på att gå upp och käka frukost snart.

bjussar på en bild, där jag har världens fulaste frilla, och är sjukt morrontrött! pöws :)

Fight!

Kommentarer
Postat av: födelsedagbarnet

Fight din lilla fjortis posare :D<3

2009-06-18 @ 11:44:24
Postat av: freddan

fjortisfighter ;)

2009-06-18 @ 11:57:12
URL: http://svenfredrik.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte duktigt söt du! :)

2009-07-02 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback