Grönan igår, trosa marknad idag. :)

Godmorgon!

Aa, skolavslutning och grönan igår då! :)
Fick rosor av: Vonkan, Johanna, Linnéa och Emelie, tack så mycket.

Skön och rolig dag, förutom att Veronica vart skitlåg på grönan, och jag ringde efter ambulans.
Men ja, hon mådde ju bättre sen igen, så dagen kan klassas som bra iallafall. ;)
Insane var faktiskt inte lika bra som jag trodde den skulle vara.. Askort!
Men jag lyckades få förbannat ont i armarna på nåt sätt när jag åkte den iallafall.

Idag blir det väl trosa marknad kan jag tänka mig, vonkan och dom skulle nog sticka nu 11.30 tror jag, men jag vakna alldeles nyss så jag väntar ett tag till :)

Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback