Idag äre den 27/6-09!

Tjo!

nu vare fan länge sen jag blogga sist... typ 8 dagar.
har hänt en massa, kommer inte ihåg allting.. har jobbat hela veckan, har inte vart så roligt när det har vart så fint väder, men man får ju $, så det känns bra ändå.
igår vare stadsloppet, var skoj, tack för kvällen sophie, viktor och vonkan!
bussresan hem var extremt kul, snacka om katter? :o

sen satt vi hemma hos sophie och chillade en stund, och sen gick vi hem och sov.

Idagrå:

vaknade imorse, snackade med sophie & viktor. jag stack hem och hämta kläder, sen cykla jag och viktor ner till trosa.
chillade där nere tills vonkan och sophie kom med bussen, och sen åkte vi ut till havsbadet, solade och badade där, känns som att man har fått lite färg iallafall. var riktigt chill där!
sen tog det väl en .. 2-3 timmar för mig & viktor att komma hem, cykla segt som fan och kolla massa grejer ;)

ikväll ska vi 4 tälta, kan nog bli kalaskul! imorrn blire mormor & morfar, heeela dagen.

hörs!
får bli en makrobild på lite mossa jag tog häromdan, venne varför, men jag gillaren.
Mossa

Kommentarer
Postat av: fjortisdunkarN

höhö :) du sov hos mig i lördags :)

2009-06-28 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback