todilo!

lördags:
lördagen sög, slutade med att jag dygna i stugan.
söndagen:
trött som fan, åkte till mormor och morfar, käkade gott och sov.
måndagen:
upp tidigt, och åka till jobbet, sen ut en stund och chilla.


idag:

fan vad tröttsamt det ska vara att gå till jobbet då! upp kvart i åtta, och är helt slut när man kommer hem vid halv sex.
käkade lunch med vonkan idag, det va mysigt.
har inte så mycket att göra på jobbet nu, så typ, sitter och har tråkigt hela dagarna. det värsta är att nu ska jag få storstäda hela deras lokal, och putsa fönster, fan vad värdelöst?

ikväll blir det nog att försöka komma i säng tidigt, så man är någorlunda pigg när man ska till jobbet..

jag finns på mobilen om det är nåt, ni som möjligtvis skulle vilja mig nåt har redan mitt nummer.

aajo, när jag börja blogga så försökte jag lova att jag skulle lägga upp en bild varje dag, men det går inge bra för mig.. har ju inga bilder att lägga upp, så ni får va utan! :)

Kommentarer
Postat av: michaan

Australien, jaaaa mums !

men varför troru ja kommer banga ;)?

2009-09-23 @ 22:13:12
URL: http://michellepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback